Dreamer

Idag sov jag länge
Drömde att Martin kom hem
Han va skitsur på mig
Sa bara hej och vägrade titta på mig
Sen kom Bettan, hans mamma
Och hon va pratglad som vanligt
Sen drömde jag vidare
Jag va på nån hästgård eller nåt sånt
I stallet stod TM
Och tog hand om hästarna
Vi va tydligen förlovade
Ooooohhhh va han kunde kyssas ;)

Sen vaknade jag av att klockan ringde
Gick upp och fixade mig
Åt brunch
Följde med mamma och Elvira in till stan
Där mötte vi mormor och Liza
Kom fram till att jag vill prova mammas bröllopsklänning
Inte för att jag ska ha den på mig nån gång
Men kul att prova

Och skola
Fysiken va faktiskt ganska skön
Sen blev det att åka hem
Gick till Konsum med Meya
Raderade mina sms
Så nu är inte min mobil superseg längre

Vidare spelade jag klart ett parti Heroes
Jag niter ju sönder dem
När jag väl har kommit igång
För i början är jag inte speciellt duktig

Och nu sitter jag här som en annan potatis
Och är grymt uttråkad
Och så trött, fast jag inte är det
Och tror jag blir hugrig snart igen
Och... tja
That's enough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0