Flashback

God Jul
Bättre sent än aldrig

Hur som helst fick jag en liten påminnelse
Om att jag inte skrev nåt här
Igår tror jag det va för er som är intresserade
Alltså ytterst få

Min jul har varit uppochner
Vet inte vart man ska börja

1.
Firade jul hos farmor den 23
  • Pappas tjej gav min onda ögat, fråga mig inte varför
  • Min farbror har gift sig, han är nästan 50... tror jag
  • Farmors hjärna har förvandlats tills slime och hon kan inte tänka

2.
Riktig jul de 24
  • Galet mycket släkt
  • Jag slapp vara tomte i sista sekunden typ
  • Blev sjukt förskyld när gästerna var kvar
  • La mig vig halv tio

Vad ska man säga?
Om man inte känner min morfar fattar man inte plågan
Att snora som en fontän och försöka gömma det...
Ingen bra kombo
Slutade alltså med att jag gömde mig på mitt rum
Läste i min tråkiga bok
Konstigt att jag somnade vid halv tio?

Idag har jag bara tagit hand om mig själv
Spelat heroes
Varit skitsur för att det gick dåligt
Blev inte så mycket gladare när jag vann
Sen såg jag Clueless
Inte alls ett mästerligt
Men den går hem hos mig

Måste bara avsluta med att säga
Se Avatar
Det är alla människors plikt att se den
Den är superbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0