Hal som en ål

Det är vinter
På riktigt
Supervinter
Med snö
Så när man tittar ut
Är det inte kolsvart
Det är nästan lite ljust
Nu gillar jag vintern

Fick krupp när vi skulle ha en labbrapport över lovet
Inte ens då kan man vara riktigt ledig
Och provet på torsdag
Jag går in i väggen
Inte för att vi har så mycket
För jag orkar inte
Det är anledningen
Det finns inte någon ork i mig kvar
Känner mig som en...
Jag vet inte
Motsatsen till en flitig myra
Och en duracell kanin?

Får ta tag i det imorgon
Då kan jag inte slingra mig mer
Hoppas jag kan hålla det bara

Kommentarer
Postat av: Lundgren

det tror jag inte du kommer göra! du kommer säkert klara det!! :D häng i!! :D

2009-12-25 @ 18:25:37
Postat av: Sarah MC

SV: Jag kunde inte hålla labbrapporten x) måste skriva den snart :P

2009-12-26 @ 21:20:29
URL: http://potatishacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0