Trassel

Jag vill leta fram en kniv
Och skära ut min livmoder
För den tycks inte gilla det här med blod
Och så får jag ont
Jävla helvetes skit
Ursäkta

Sammanfattning av helgen
  • Träffade lilla Martin (han kunde knappt komma upp i vår trappa ^^)
  • Gick ut med Anne, Elin, Sandra, Johannes, Dennis och David
  • Jobbade och ville typ dö

Kan konstatera följande

  1. Palace 22+ är nice
  2. Tequila är inte en hit dagen efter
  3. Jag äger Heroes V
  4. Har fått långa naglar igen
  5. Måste köpa klänning till nyår
  6. Mitt rum är en svinstia (kläder alltså, inte mat och sånt)

Och idag
Gick i skolan
Åkte buss hem
Jag hade höga klackar
Och kunde inte sitta
Inte mysigt
Och sen kom jag hem till Meys
Som som vanligt va världens sötaste

Nu ska jag se till att göra nåt vettigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0