A(H1N1)

Sitter här och tänker på vaccineringen
Hoppas inte att skolsyster ska ta den
Hon är så ung!
Jag vill ha en gammal erfaren dam som stoppar sprutan i mig
För själva sprutan är jag inte rädd för
Just att ta sprutan ska bli kul
Men aventuella biverkningar?
Det är inte helt riskfritt att ta den
Fast samtidigt berättade en kompis om nån som hade fått den
Var tydligen inte alls som en vanlig influensa som jag hade fattat det först
Hennes kompis (som hade haft den) hade varit sjuk i två veckor
Då hade han knappt kunnat röra på sig
Efter det hade han varit helt slut i tre veckor

Jag tror jag är glad att jag ändrade mig ^^

Kommentarer
Postat av: Benis

det var en betygsprövning i naturkunskap :P



jag gillar hur du skriver texterna i din blogg ^^

2009-11-04 @ 15:03:12
URL: http://replacemewithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0