Bonde, bonde

Tittade just på bonde söker fru
Det är helt sick det programmet
Jag skulle inte våga va med
Även om jag ville
Herregud
Det skulle bli för mycket tävling för mig
Skulle säkert kunna glömma bort att jag ska gilla bonden
Tävlingsmänniskan inom mig skulle ta över och bara
"Nu vinner vi det här"
Så jag tror inte jag ska söka ^^

Hur som helst va han bonden som Thilde "eliminerade" helt gullig
Superduper söt
Men i övrigt tycker jag nog att det mest är gubbar och tanker som är med
Har du sett det förstår du mig
För som mamma sa
"Det är ju bara tanter med i år"
Sant
Blir inte alls lika kul
När nån tant kommer
"Jag skulle puttat ut dem i vattnet"
Och sen tar hon av sig kläderna
Troligtvis för att visa upp sin... väldigt... erm... ja
Inte alls något som jag hade velat visa upp
Men man ska vara nöjd med det man har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0