Hår

Hade världens sovmorgon
Vaknade vid åtta av att det var ljust
Sen blev det att fixa sig

Sov med knorr på huvudet, så håret skulle bli lockigt


Det kan man ha delade åsikter om det blev eller inte
Jag personligen tycker att det inte blev det
Helt cp att mitt hår aldrig vill vara lockigt
Jo, om jag permanentar det
Fast då blir det pudelkrull
Jag vill ha hollywood lockar



Dock blev resultatet inte bra
Skumt värre eftersom mitt hår brukar ge med sig... erm... not

Mitt hår i ett nötskal, självklart blir det helt ojämt och jag får platta ner
lockarna som faktiskt fastnade i mitt eländiga hår

Kommentarer
Postat av: ^Jonnaaaiiiish

men, sarah (I)

locktång!!!!!!!!!!!

2009-11-18 @ 21:07:50
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0