Ensam hemma

Nu är jag hemma själv
Sitter hemma i soffan nere
Har dränkt mig i filtar och hoppas att huvudvärken ska släppa
Min vänster arm vill inte vara med
Dumma spruta
Hoppas att jag slipper bli sjuk sen

Såg New Moon i fredags
Den va helt bra
Eller egentligen kan jag nog inte säga nåt
Eftersom att jag blev ganska kär i Jacob Black



Han är så snygg
Och så snäll
Och gullig
Hade jag varit Bella hade jag ätit upp honom
Lugnt

Sen dagen efter såg jag King Arthur
Jag såg den på bio för fem år sen
Den är sorglig
Gillar inte att Lancelot och Tristan dör på slutet
Dem är så söta

Tillsist kom jag hem iallafall
Då fick jag feber
Kröp ner under täcket och tyckte väldigt synd om mig själv

Nu däremot tittade jag precis på ett avsnitt av Mammas Pojkar
Tro mig när jag säger att  jag inte kommer se det igen
Det finns tjejer där som jag skulle vilja banka vett i
Seriöst, dem bara gormar och är jobbiga
Så äckligt
Visst finns det tjejer som är sånna
Men låt säga att de inte hade varit sådär supersöta
Hade de varit lika accepterade av samhället
För är man snygg och trög, då är det tummen upp
Men är man, kanske inte ful, men inte lika snygg och trög
Då blir du inte värd ett j*** smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0