Fiesta

Jag är klar med min tenta!
Och jag är så himla glad
Eller det är jag inte alls
För jag saknar min bättre halva
Och jag kan inte få tag på honom :O
Dumma Martin
Du kan inte göra vad du nu har gjort mot din telefon

Men i alla fall
Jonna hade lagt upp en bild på FaceBook på oss
När vi fikade på Fiesta
Helt supermysigt fik
Och jag tycker vi är jättesöta på den bilden båda två :D
Det är faktiskt inte så ofta båda blir bra
Antingen ler den ena för mycket
Eller blundar den ena
You know?


Idag annars har jag gått i skolan
Som alltid eftersom att jag tycker det är jobbigare att skita i den än att gå dit
Och det var god mat i skolan
Det hör inte till vanligheterna
Så jag var mätt tills jag kom hem
Då blev jag jättehungrig
Nu har vi ingen fåtölj i hallen ^^
Hade vi inte innan heller... men i alla fall
Man fattar poängen?
Alltså, jag åt upp den...
Inte alls kul, men skitsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0