Grafisk design och kommunikation

Alltså kom på två saker:
  1. Helen, Rogers "tjej" (den fula snuskgubben som man vill knäa) hon är knäpp, mamma föreslog att hon va ute efter pengar, låter troligt
  2. Anette, Jannes "tjej" (lite rund, köttbonde, annars trevlig tror jag) hon verkar bra. Henne ska han ta
  3. Jag vet att jag är för nördig och kommer ihåg det här

Anmälde mig till att skugga en student
Det ska bli jättekul
Grafisk design och kommunikation
Låter faktiskt kul
Men det bästa är nog ändå att de lite hur det är
På universitet alltså
Ska åka dit med Anne
Antingen kör mamma, eller jag, eller tar vi tåget
Hoppas mamma kan skjutsa oss

Blir helt ambitiös
Jag pluggade idag i skolan
När jag egentligen bara hade kunnat sitta av tiden
Och man ska se mina anteckningar
Så fina
Massa pilar och namn och år och grejer
Fick inte ihop det först

Kan nu informera om att Japans politik innan 91 (så långt jag har kommit)
Va full av skandlar
I form av sex och pengar
Bra att veta sånt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0