Kontaktannons

Finns det något roligare än att gotta sig i andras olycka
När man läser kontaktannonser
Inte gör man det för att man letar
Man sitter ett gäng och gör narr av alla
Snälla människor som törstar efter kärlek
Haha
Någonstans måste man väl dra gränsen
Eller ska det komma fram folk på stan?
- Hej jag heter Windows och jag är snygg, det ser du kankse. Men jag gillar promenader i månsken och mysiga hemmakvällar med mängder av mys. Jag är en hejjare på matlagning och jag jobbar som chef på Playa Del Sol.
Kom igen
Det finns killar som gillar hemmakvällar och månskenspromenader
Men hur många är det
Typ 1%?
Och dem har tjej
Valfläks ordentligen kantat med smör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0