Leopold II

Nu är jag proffs
På Belgiska Kongo
Kungen som köpte hela landet hette Leopold II
Han var mig en riktig skit
Visst är killar, de allra flesta, skitar
Men den här tar priset
Stympa och döda folk
10 miljoner på typ tio år eller nåt
Man blir helt skakad när man läser det
Och då undrar man:
Hur kunde det gå mig förbi?
Jag hade faktiskt ingen aning om att något sånt här hade hänt

Men nog om mig och min never ending skola
Påtal om skolan, woops
Lyssnade på sekter idag
Jag dissar här med Jehovas vittnen
Jag menar det håller inte
Är fågelnsvingar formgivna?
Kalls evolution

Annars har det inte hänt så mycket tycker jag inte
Fick skjuts hem av Johannes
Väldigt snällt
Slapp åka buss
Han skulle till Dennis, som bor när mig

Annars... okej, inget schema här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0