My sad, sad day

Idag har tyvärr inget alls hänt
Bara en dag i skolan
Gick på alla lektionerna
Gick till Mc D med Jonna
Åkte hem
Lagade mat
Kom på att mitt rum verkligen behövdes städas
Så jag städade av det lite snabbt
Och nu sitter jag här
Och skriver
Det känns som gamla tider
När man fick ur sig allt istället för att låste in det
När ens största problem va en vrickad tant som råkade va ihop med ens pappa
När man tittade på bolibompa
Och hade grymt bra fantasi
Okej, det är verkligen inget fel på min fantasi
Jag kan få min egen gråa vardag att bli betydligt bättre genom att tänka
Det är mitt vapen
Tänka bort det tråkiga och fokusera på det bra
Skulle det nu inte finnas nåt bra får man väl måla dig det själv

Hur som helst
Jag måste hissa Britney
Inte henner personligen
För jag har verkligen ingen som helst koll på henne
Men vissa av hennes låter
3 är kanske inte en hit, men många andra
Typ Break the ice, Radar och Gimmie more
Finns inga låtar som får mig att känna mig sexigare
Mer in controll
Eller starkare
That's what music is for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0