My Weekend

Eller hur finns det tillfällen man blir sådär 100% förvirrad av
Det kan vara när någon skriver att det är tisdag när det är torsdag
Eller när någon börjar prata om helt opassande grejer
(Typ pappas tjej som inte har en aning om vad hon inte borde prata om)
Eller varför inte när folk får för sig att byta personlighet
Och blir helt lustiga?

I den båten sitter jag och glor nu
Tittar bort mot horisonten
Ena stunden är den bara hav och himmel
Sekunden efter är det land
Klart att man blir förvirrad
Man tittar snett på allt man har ätit och druckit
Va det droger eller sprit i det där?
- Näe
Så där kan man sitta i evigheter
Tillslut kommer man ändå på att man nog ser land
Fast morgonen efter är det bara hav igen
Känner man igen sig?
Taskigtläge skullle jag vilja kalla det

Kort resumé av mig helg

Fredag

  • Utagning för hårmodeller, kom inte med
  • Film med Liza, L.A. Gigolo och Just Like Heaven
  • Eftermiddagen spenderades med Jonna, träffade Liza



Lördag
  • Tittade på Den Utvalde (Andreas Wilson är för snygg/sexig/gullig)
  • Städade hela övervåningen
  • Hänge upp två tavlor
Så vill man komma hem till mig
Då ska man göra det nu

Söndag
Tänkte jobba tidigt
Tror du att bilen är hemma då?
Näe då, då har mamma åkt till stallet
Väntade hemma tills klockan va runt elva
Sen blev det jobb
Rena plågan
Men nu är jag hemma
Och det jag har gjort i helgen är;
Städat och varit förkyld
Jag älskar den här helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0