Sverige?

Cyklade till skolan idag och hade en lektion
Väntade på Jonna och Kikki
Sen blev det fika på Kikkis toalett
Hon färgade om sitt hår
Och vi drack te
Sen skulle hon tillbaka till skolan
Vart går man då?
Tro det eller ej, Mc D
Jag tjockade mig
Bokade tid till frisören
Det ska bli läskigt

Gillar du pepparkakor?
Det gör jag iallafall
Fast jag har vissa gränser
Det finns tydligen de som gillat pepperkakor
Vi snackar gilla
Gilla pall vis

Gubbarna på jobbet till exempel


Jobbade själv
Men va inte alls läskigt
Hur som helst skulle jag ju hem
Och det regnade
Och blåste nåt djävulst
Så när jag kom hem va jag mer blöt än torr
Och jag kommer aldrig någonsin mer frivilligt cykla till jobbet
Här ska det köras bil ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0