Topless i simhall?

Nu hittade jag det konstigaste jag någonsin hittat
Det handlar om att Malmö kommun tydligen har börjat tillåta toplessbad
I deras simhallar
Fanns nån kampanj som hette "Bara bröst"
Tydligen har den här kampanjen missbedömt oss kvinnor
Det är inte nån som har badat topless
Tycker jag som tjej att det är konstigt?
Näe
Varför ska man vara todless i en simhall?
Finns verkligen ingen orsak till det
Hittade det här på en helflummad sida
Genusperspektiv.se

Kan ju, om jag är lite vågad, vilket jag är
Säga att jag tror hela idéen va nån äckelgubbes
Nån som aldrig ser bröst annars
För det är ju det det blir
Man visar brösten
Inte blir dem bruna som dem blir på stranden
Näe
Bara kalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0