07:40

Klockan är inte ens åtta
Jag är redan vaken
Vaknade i och för sig redan vid sådär sex snåret
Känns fel

Det borde finnas en knapp så man sover länge oavsett vilket på helgerna
Att  jag är nervös ska inte behöva förstöra
Det är bara taskigt
Min anldening till att vara nervös är väl inte den bästa
Ska inte precis göra nåt läskigt idag
Eller imorgon
På måndag däremot ska jag gå igenom något som man kallar "läskigt"
Vi får se om jag måste göra om det igen
Det hoppas jag verkligen inte på





Igår kväll låg jag i sängen
Från ingenstans fick jag världens lust att skicka ett inte-bra-sms till mr Y, alltså inte mr X som jag faktiskt har traskat över vid det här laget
Ser honom så sällan jag hinner glömma honom mellan gångerna jag ser honom
Hur som helst låg jag där och det kliade i fingrarna på mig
Vad spelar det för roll
Jag vet att han inte är i Kalmar utan borta över helgen
Så då kan jag ju vara säker på att det inte blir ett "ja"
Tro mig, det skulle det inte bli även om han var hemma, men i alla fall
Jag skulle inte vilja att det blev ett "ja"
Dessto mindre jag ser honom dessto bättre
Han är en riktig skitstövel

(det är Bingo på bild inte "min" skitstövel ;P)
Titta på henne hon ser ut som en BARBIE
















Det finns bara en sak som lockar mer än killar för mig
Det är att utmana mig själv
Jag vet att jag inte är feg
Men jag är åndå lite små blyg
Just därför måste jag bevisa för mig själv med jämna mellan rum att jag faktiskt vågar

Det värsta jag har gjort var att gå fram till mr X
Vi var mitt i skolmatsalen
Tre killar ifrån min klass satt vid hans bord
Men jag tog mig samman och bad att få prata med honom
Jag var så nervös att mina händer somnade
Fast efter va jag så stolt över mig själv att jag gick på moln
Visst sket det sig härligt mellan honom och mig
Men jag vågade
Det är jag mest stolt över nu
Jag vågade känna
Det är jag inte lika pigg på att göra längre
Och det är trist
But thats life
Unfortunately


Tillslut blir man väl en riktig skit själv



Kommentarer
Postat av: TrallaBALLE

Sarah xD Någon tar på ditt bröst XD hihihi ^^

Och jag älskar din blogg också=D

2009-10-05 @ 18:22:23
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0