B.L.Ä.

Sammanfattar nog det mesta ganska bra
Känns som om man är tillbaka i samma sits som man satt i när man va femton
Låg... lägre än Glocalnet
Då är det illa
Fast samtidigt vet jag vart mina gränser går
Jag känner mig själv ganska bra
Så det ska nog inte vara några problem med att komma ur det här
Räcker nog med att det blir advent
Så mycket gillar jag adventljusen
Det är helt otroligt mycket
Fast samtidigt vet jag att det här har djupa bakomliggade orsaker
Sånt jag inte ens drömmer om
Att låta det se ljuset, i form av ord, finns inte
Dem skulle slita sönder mig
När jag var sönder sliten skulle de ge mig till sina hundar
Och bajset de bajsade ut; det sista av mig
Det skulle eldas upp och tillslut utsättas för strålning
Då skulle det verkligen inte finnas något kvar av mig
Om möjligt en liten modifierad ask hög av bajs

Mest troligt är ändå att jag tar mig samman
Det brukar jag vara duktig på :D

Kommentarer
Postat av: jonnish

exakt. Ta dig i kragen nu :P

och puss på dig =D

2009-10-30 @ 20:13:56
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: Sarah MC

Jag tog mig samma tror jag :D och puss på dig med ;D

2009-11-01 @ 21:11:49
URL: http://potatishacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0