Dålig förlorare?

Det finns många saker här i livet man inte gillar
En av de sakerna för mig är att förlora
Jag avskyr att förlora
Det kan vara allt mellan himmel och jord
För jag är inte bara begränsad till spel
Ohhhh nej
Självklart räknas alla sorters spel in
Jag kan inte battla nån i guitar hero och förlora
Jag kan inte förlora överhuvudtaget
Eller, klart att jag kan
Fast jag vill inte
Om jag inte blir sur som en j** citron blir jag förbannad som en geting

Detta ögonblick, när jag var en riktigt dålig förlorare fick mamma och Daniel med på film
Visst va jag bara 12, 13
Fast med handen på hjärtat
Det hade lika gärna kunnat vara idag

Vi var i polen
Hade spelat Yatzy, detta avskyvärda högst IQ befriade spel hade jag förlorat i
Jag försöker först hålla masken
Fast när mamma och Liza (min lilla syster) retas
Då brister det
Det hela slutar med att jag sitter i en garderob ^^
Men det är sånt man får bjuda på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0