Framtiden

18 år
  • Första fyllan
  • Blir kär på riktigt
  • Växer upp ur sandlådan och slår sig ner på trehjulingen

19 år
  • Åker till England/Sardinien
  • Blir ihop med en engelsman
  • Säger "Jag älskar dig" till nån utanför familjen, typ en kille alltså
  • Visar sig att jag har en rikavlägsensläkting som jag ärver

20 - 25 år
  • Förlovar mig
  • Skaffar mig en bra utbildning
  • Får fast jobb
  • Skriver första boken som blir succe
  • Köper lägenhet som är lite lagom stort
  • Tredje bilen


25 - 30 år
  • Blir på smällen
  • Får minst två kids innan 30 är fyllda
  • Flyttar till drömköket


  • Gifter mig givitvis innan ungarna börjar pluppa ut (vill inte ha dem och längta hem till på smekmånaden ^^)


  • Skriver två böcker som blir mycket omtalade
  • Blir nomionerad till massa priser
30 - 40 år
  • Börjar få gråa hår
  • Går in i väggen och slår huvudet rätt rejält
  • Får två småttingar till
  • Köper ett stort hus
  • Köper en stor bil eftersom jag har för många ungar


  • Kommer på att livet var bättre förr
  1. Jag var ung och snygg
  2. Jag var nykär och min man var spännande
  3. Hade hela livet framför mig
  4. Hade en snyggbil, inte en buss
  5. Bodde i stan, inte i en liten förort

Kort sagt
Jag ser ljust på framtiden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0