IKEA

Hämtade ut mitt körkort idag
Så hemsk jag blev
Ser ut som om jag har potatisnäsa
Och världensfulaste hår

Åkte vidare till IKEA
Fikade på fiket
Så himla mysigt
Billigt
Och man får dricka hur mycket man vill
Mycket bra när man försöker hålla i pengarna

Gick runt där inne
De hade tagit fram juldekorationerna
Jag blev helt upprymmd
Som ett litet barn
Vill ha jul
Kommer vara så mysigt
Adventljusstakar som lyser
Julgranen som luktar skog
Man blir allmänt skyddad för deprissoner
Allt är så bra på julen
Som att klia in i en annan värld
Ungefär som när man kommer hem när man varit borta länge



Innan vi såg den här fataskiska synen
Jag vet att det ser mest fult ut
Gillar inte cementen, men det ser jag igen
Så såg jag handdukar
Med rosetter runt
Blev helt superglad
Är egentligen inte speciellt förtjust i rosetter
Fast dem här talade rätt in i hjärtat på mig

Jonna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0