FarmVille

Det regnar idag
Och jag glömde mitt pass i skolan
Jag fick cykla till jobbet
Hur blöt blir man då?
Ganska blöt

När jag kom hem skördade jag
Har blivit besatt av FarmVille
Mobbade sönder min syster när hon pratade om sina jordgubbar igår
Jag ville inte gå till jobbet för mina Soybeans skulle kanske bli övermogna
Så mycket förtjänade hon att bli mobbad av mig

Fast det är nästan lite typiskt mig
Jag blir ofta besatt om jag börjar
Är prefesionist och måste bara bli bra på det
Tidigare i mitt liv spelade jag datorspel
Sacred, Diablo, Heroes, Dungen Sige, Battlefield, WOW, du vet?
Jag spelade tills jag blev klar
Sen var det färdigspelat med det spelat
Tog nästa spel
Levlade upp och dödade huvudgubben

Så det lever en liten gamer i mig
Kan man inte tro i alla lägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0