Fika med Jonna

Vaknar som vanligt av klockan
Är hyfsat pigg
Går upp och tittar mig i spegeln
Förutom att det är en Zombie jag ser (är ganska van) ser jag nåt ovanligt
Antydan till PÅSAR under ögonen
I ren panik tvättar jag mig
Det här händer inte mig
Jag får aldrig påsar under ögonen
Kan bero på att jag sover enorma mängder

How ever sminkar jag mig
Syns fortfarande
Frustrerat rotar jag fram kajalen
Klet klet
Tittar förundrat på min egen bild
DAMN
Det blev bra
Inte ett spår efter dem läskiga påsarna

Går i skolan
  • Samhälle B
  • Engelska C
  • Svenska B

Ska ha projekt
Och min lärare, inte nog med att han är dålig, han är inte ens där
Jag blir helt vuxetarg
Det hade dem kunnat säga till oss!
Skriver argt ihop en sida i min loggbok
Känner mig nöjd
Inte alls särskilt ledsen över att jag missade projektet

Blev stan med Jonna
Fika på Fiesta
Hon villa ha valuta för sina pengar så... ja



Så gör en true Kalmarrit (erm... polack)

Sen ringde mamma och då va det slut på det roliga...

Kommentarer
Postat av: Gresa

ja.. jag fick höra om ert ehm samtal haha

2009-10-12 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0