Home sweet home

Visst är det kul att köra bil?
Eller att överhuvudtaget inte vara hemma?
Fast det gör det bara skönare att komma hem

Körde i alla fall för första gången själv idag
Det gick bra
Så skönt
Enda gången idag jag har varit helt ensam
Jag kunde säga vad jag ville
Jag kunde sjunga om jag ville

How ever började jag och min kära pappa prata om A(H1N1)
Alias svininfluensan
Han sa att han troligtvis inte skulle vaccinera sig
Jag är tveksam
Det är taskigt mot riskgrupperna om man inte tar den
Fast tydligen finns det folk som har blivit förlamade
Personligen tycker jag väldigt mycket om min kropps förmåga att röra på sig
Så det är inte omöjligt att jag inte tar den
Enda som är lite tråkigt med det är att jag inte får ta nån spruta då
Jag gillar sprutor
Det är spännande
Adrenalinkicken innan är oslagbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0