Körkort!!!

Vaknar vid fem
Typiskt
Somnar om tror jag
Vaknar av att alarmet piper
Stänger av
Vaknar av nästa
Tror jag hade försovit mig
Hade jag inte

Sminkar mig på minitid
Sätter på mig random kläder
Känner verkligen hur nervisoteten stegras
Tvingar i mig mat
Jag tror jag ska dö
Har aldrig varti så nervös i hela mitt liv

Cyklar till trafikskolan
Åker till vägverket
Sitter där och glor i en timme
Går ut och ser min bil komma
Inspektören ser läskig ut
Vill springa och gömma mig

Tar evigheter för tjejen innan
Tror hon kuggade
Kommer in i bilen
Hälsar på inspektören
Hon är inte alls läskig
Blir helt lugn
Jag kan det här
Jag blir ett med bilen
Helt fantaskigt

Gör bort mig direkt
Kör för fort
FAN
Lägger det bakom mig och kör vidare

Vi kommer tillbaka
"Grattis till körkortet"
Jag tror jag ska spricka
Alla gånger man trott man blivit glad
Typ när det går bra med nån kille
Det här är bara för mycket starkare
Rösten sprack nästan på mig

Så nu har jag körkort
Så gutt!

Kommentarer
Postat av: Nicholas G

Hejsan!



Tänkte bara gratulera till körkortet! =)



//N

2009-10-10 @ 00:38:00
Postat av: Sarah MC

SV: Tack så mycket :)

2009-10-10 @ 14:30:03
URL: http://potatishacka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sweet grattis!!



\lundiz

2009-10-10 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0