Linkin Park <3

Finns det något bättre än musik?
Okej, det finns massa saker som är bättre än musik, men skit i dem nu
Hur jag än känner
När jag än känner det
Vart jag än känner det kommer det alltid finnas en låt som passar in
En låt som tränger igenom skyddet man har runt sig
Gräver sig igenom det pansar man hoppas ska skydda en
Genomsyrar ens tankar
För med sig läkandekrafter
Eller gör det värre




Är några exempel ur mitt lilla skafferi
På musik som är bra att lyssna på när man är låg
Eller förbannad
Eller allmänt behöver peppas
För det finns inte någon människa som kan få mig att utmana mig själv som musik
Musik ska ju sägas ha "Gudomlig" kraft
Jag skulle inte kalla det gudomligt
Jag skulle kalla det logiskt
Man kan inte vara lika låg om det dundrar elgitarrar och trummor i öronen på en
Är det dessutom någon som har skön röst som tar i från tårna
Ja... då är man i alla fall på bättringsvägen

Men nu ska jag hjälpa mamma med hennes minitårtor till deras fest dem ska ha imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0