Måndagssnorig

Nu skiter jag fullständigt i att folk inte gillar ordet snor
För det är just det jag är; snorig
Jag är inte snuvig
Jag är snorig
Skillnaden är hårfin
Snuvig är man när man är ute i kylan
Snorig blir man när man kommer in

Så här sitter jag och snorar
Inte allt för mysigt
Fast man får överleva
Bättre än influensan
Ingen feber eller så
Bara Måndagssnorig

Så får kan man väl inte avsluta en dag?!

Snodde en låt av Elin
The Man Who Can't Be Moved - The Script
Jag har inte hört den på evigheter

Så när jag satt och väntade på Jonna lyssande jag på musik
Och då kom den
Jag lyssnade på texten
Tro mig, det händer inte ofta
Jag brukar bara lyssna på musiken
Så när jag hörde vad han sjöng...
Jag bara kände hur jag var han
Fast jag vet att det är over
Terminado
Sona ermiş
Finito

Dags att ta stryptag på sig själv
Inte nåt värre liksom
Bara koppla bort det
Fast jag måste säga att jag nog mest är nostalgist

Kommentarer
Postat av: trallajonna

MEN FITTA sarah, det ÄR INTE BRA att vara nostalgisk:p

2009-10-20 @ 18:33:58
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: Sarah MC

SV: Haha, det är bra ;D Jao jag vet ju det, men det är lite mysigt att få vara det ibland (a)

2009-10-20 @ 18:38:58
URL: http://potatishacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0