Min super intressanta dag

Jag cyklade till skolan
Precis som vanligt
Det var kallt
Så när jag nästan är framme blir min mobil galen
Den börjar blinka
Har hängt sig rent allmänt
Och vibbrerar
När jag kommer fram till skolan plockar jag ur batteriet
Den dör ^^
Jag startar den och trycker in pin
Får en leveransrapport
Inget ljud
Pulsen går upp
Tänk om den har kommit på att högtalaren är paj?
Då kommer jag inte höra om nån ringer
Tro mig, jag har koll på telefonen, men inte så bra, jag skulle inte märka om nån ringde
Jag startar Walkman funktion
Trycker på play
Och den funkar

Så börjar skolan
Och sen får man hål i två härliga timmar
Vad gör man då?
Satt mer eller mindre av tiden

Så hade vi Workshop och två injengörer kom
Hippies som pratade alldeles för fort
Vi gjorde ett personlighetstest
Sämsta jag någonsin har gjort
Var verkligen bilden av min personlighet man fick ut
Inte min verkliga personlighet
Blev hur som helst helt sugen på att börja högskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0