Nationaldemokraterna

Tro för Guds skull inte att jag är det nu!
Jag ska läsa lite om dem till samhällen
Vill bara understryka hur jävla korkade dem är
Jag citerar:
"Det svenska folket vill inte ha mångkultur, ändå är det just det som politikerna prioriterar mest."
Ämmmm?
Ursäkta?
Vad är jag?
En alien eller?
Jag älskar mina kompisar
Och dem flesta är inte svenskar
Och jag har gärna Sverige som ett mångkulturelt land
Varför inte?
Vi kan ju inte gå runt som vi gjorde innan?
Vi har under all moderna tid varit påverkade av andra kulturer
Vart tror dem kristendomen kom ifrån?
Vart tror dem skrivkonsten kom ifrån?
Inte fan är det svenska påhitt!
Blir bara så förbannad
För jag vet att det finns människor som tycker så
Folk som inte känner en enda "blatte"
Som lever där lite halvt utanför stan
I ett litet hus precis vid vattnet
Där sitter dem på sina feta arslen och sjuder av fördomar
Det enda det här är är okunskap
Fast tyvärr finns det de som inte är lika oventande som ändå tycker som Nationaldemokraterna, eller andra höger extremister, typ C 18, eller Sverige Demokraterna

Näe!
Fy Sverige
Det finns knäppa invandrare
Men det finns knäppa svenskar med

För dig som vill läsa mer om detta... inte allt för trevliga parti:
Nationaldemokraterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0