One your own

Jag åkte med mamma till skolan idag
Och jag ville inte åka buss hem
Så jag gick till hennes jobb efter skolan
Jag vill jobba på Telia Sonera
Vilken stämning
Och va trevliga alla är
Som att kliva ifrån Kalmar
Där de flesta är små reserverade

Åt glass buffé
Väldigt gott

Följde med till stallet
Orkade inte röra mig
Så jag satt i två timmar i en iskall bil
Hade mobilen som sällskap
Plus min vinterjacka och en filt
Lite skönt
Bara mitt eget sällskap
Ingen att prata med
Bara mig
Kom på hur skönt det är

Därför drog jag slutsatsen att den här kvällen ska spenderas helt ensamt
Bara jag, ett täcke, möjligen en kladdkaka och en go film
Inte behöva belasta tankarna med något
Skita i allt vad som finns utanför
Stänga av telefonen
Släcka spotlightsen
Tända lampan som hänger i fönstret

Änga en kväll åt bara mig...

Kommentarer
Postat av: Gresa

d låter precis som det jag gör nu :P

2009-10-16 @ 19:38:30
Postat av: Sarah MC

SV: Det är bara för härligt :D

2009-10-18 @ 17:33:34
URL: http://potatishacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0