Personlighets test

Vet du vad du har för personlighet?
Har du koll på din djupaste vrå av ditt väsen?
Vet du precis hur du reagerar när du hamnar i nya situationer?
Känner du dig själv?

Är du en nyfiken inkompetent medmänniska fjolla som vill ta reda på din personlighet har du kommit rätt


OBS!
Eventuella fel resultat kan förekomma


Seriöst?
Jag är en av de som har gjort personlighets test och blivit helt tagen av resultatet
"Det stämmer ju till punk och prick!"
Förvåningen är påtaglig och när jag tänker tillbaka på det skrattar jag nästan
Jag vet vad jag har för personlighet
Ingen annan än jag vet det bättre
Är det någon jag känner fult ut är det mig själv
Jag vet när jag har gått för långt enligt mina mått
Så varför gör jag såna test?
Jag vet ju redan innan vad det är för resultat jag kommer få?



Eller är jag bara så självkär att jag tycker det är kul att se det
Gotta mig i mina goda sidor och vifta bort de sämre?
Hur eller hur är det väl inget fel med såna test
De kan faktiskt stämma

Vad har jag egentligen för åsikt då?
Jag tycker det är löjligt
Det är inte precis så att man visar upp sitt test för folk
Man tittar på det i sin ensamhet och gottar sig
Skulle du nu visa upp ditt test, låt säga på en fest
Folk skulle fråga om du var hög
Fast då skulle det ändå tjäna ett syfte
Att göra det för sin egenskull funkar inte

Känner du dig själv så lite att du behöver göra ett test för att kunna avgöra om du är social, eller inåtvän, genom snäll, eller lömsk, effektiv eller lat
Då kanske du inte behöver göra ett personlighets test
Då kankse du ska söka upp nån så du kan "hitta dig själv"
Fråga mig inte vad det egentligen betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0