Så ska det vara

Har precis ätit mat
Verkligen gott faktiskt

Evelina (min 1 åriga lilla syster) skriker non-stop
Så mamma går iväg med henne
Kvar blir jag, Elvira (min andra syster som är 2,5 år) och Daniel (mammas kille)
Vi hjälps åt att mata Elvira
Jag dukar av
Daniel lägger resterna i matlådor
Jag torkar av bordet
Han börjar diska
Torkar av spisen
Då börjar Elvira kasta hundmat över hela köket
Daniel överger diskhon och tar hand om henne
Jag tar över disken
Och så torkar jag av det sista
Samtidigt som Daniel kämpar på med bångstyriga Elvira

Det kändes som att vara i ett förhållande
Vi hjälptes åt
vill jag ha det när jag får barn sen om 50 år

Kommentarer
Postat av: Niclas

Tja söt :) du kanske undrar vem jag är haha, adda mig på msn så får du reda på det vet jag! :D



Nickedalle[email protected]



Hoppas vi hörs....

2009-10-11 @ 20:29:11
Postat av: Niclas

det ska vara understreck mellan nicke dalle och mellan dalle 86 hahaha...

2009-10-11 @ 20:31:44
Postat av: Sarah MC

SV: Okej :) Får man väl ta reda på då :P

2009-10-11 @ 21:52:04
URL: http://potatishacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0