Snickarbyxor och fysikböcker

Åt blodpudding till middag
Jag tyckte det va gott innan
Det va absolut vidrigt

Körde mamma till stallet
5 mil lång kö på bron

Kom dit
Klappade på hästar
Luktade på hästar
Dem luktar faktiskt nästan lika gott som en ny duschad boy

Igloo va lika gullig som alltid


Mamma och Igloo
Älskar att hon ser så glad ut






Jag följde med för att jag skulle plugga fysik
Fast egentligen var det för att jag skulle köra
Och i stället för att plugga tjockade jag mig
Mycket godare så



Självklart börjar jag tänka när jag ska plugga
Och inte på det jag borde tänka på
Jag tänker på allt annat
Sammanfattningsvis killar

Vad är det dessa små skitar har som attraherar en så förbannat
Det är så man vill stoppa nålar i ögonen
Eller rätt in i hjärnan
För det går inte en dag utan att man tänker saker som är förbjudna

Och varför ska man gilla skitstövlarna
Eller inte nödvändigtvis inte gilla dem
Men vad är hetare än en kille som har attityden
Attityd=skiter i allt, framför allt dig

Är vi så självdestruktiva att vi vill bli...
What ever they do
Nähe, nu ska jag kuppa emot det där
Nu gäller bra killar för min del
Inte dregla över snickarbyxor
Eller underställ
Eller killar som hoppar av cyklar
Eller sexiga rumpor
Eller... you get it?

Undra hur länge jag kommer hålla det?
Får sätta på mig ögonbindel
Radera hälften av mina kontakter på telefonen
Slänga datorn i väggen
Och slutligen får jag tvinga ihop mig själv med nån jag inte finner attraktiv
Som Adam Alsing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0