Som ett gift, sug ut det

Nu började jag tänka
Och inte på killar som jag brukar
Utan på mamma
Och att vi mer eller mindre tjafsar hela tiden
Och om nån (mammas kille) säger något om att vi borde hålla käften
Då du, då blir jag riktigt arg
Är redan sur, och har eventuellt problem att kontrollera mig
Så kommer någon och ber mer trycka ner ilskan
Fuck off
Har den kommit upp till ytan vill jag få det jag stör mig på ur mig
Så var det för ett par dagar sedan
Fast jag hade kontroll över mitt humör
Och visst tjafsar vi nu med
Fast inte fullt lika mycket
Det är som när man har fått magsjukan
Man mår så sjukt dåligt
Så spyra man
Visst, man mår inte bra, men bättre
När man har spytt klart mår man förvånansvärt bra
Man kan knappt stå och man är klen som... en klening
Precis så är det när jag är arg på något
Får jag ur mig allt är det klart
Då kommer jag inte tänka på det mer
Fix och färdigt
Jag lägger det bakom mig och går vidare



Lite visa ord från den ovise

Kommentarer
Postat av: Erik

tja sötis!

Kan man få din msn?

=P

2009-10-27 @ 23:35:49
URL: http://mysbjornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0