Två Upptäckter

Idag har jag kommit på två viktiga saker
Det är nobelpris klass på det alltså

1. Mitsubishi tillverkar pennvässare
Får panik på sånt här
Dem tillverkar bilar och motorer, säkert massa annat också
Men pennvässare?
Kom igen?!
Snart tillverkar väl Arla datorer
Och Göteborgskex gummistövlar
Kan man inte hålla sig till det man är bra på?
Tror det inte finns så många företag som verkligen är inriktade på en sak
Det är alltid en massa annat
Dem vill inte alls tjäna så  mycket pengar som möjligt
Jag menar snart finns det nog en butik i Kalmar dit du kan åka vad du än behöver
Smink, kläder, mat, byggvaror, typ Coop



2. Denied - Sonic Syndicate
Cyklar till skolan och hör världens bästa låt
På min mobil
Och jag hade ingen aning om att jag hade den
Så går det när man bara matar den med musik
Den är i alla fall grymt bra
Ny favorit låt ;D



Kommentarer
Postat av: Leinen

Du blev typ helt shockad över pennvässaren, hihi ^^

2009-10-19 @ 21:44:40
Postat av: Sarah MC

SV: Ja, jag trodde inte att dem gjorde pennvässare också XD Räcker det inte med bilar? ;)

2009-10-19 @ 21:58:55
URL: http://potatishacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0