Väldigt härlig lördag

Kom iväg till stan med min syster vid sådär tolv
Efter mycket om och men fick vi tag på ett bord på Mc D
Åt min Mac Feast och njöt av livet
Härligt med mat som proppar igen blodkärlen på en
Känner verkligen hur man får hjärtattack senare
... inte roligt Sarah!


Köpte i alla fall en plånbok
Trots mitt köpförbud
Kunde inte låta bli
Behöver en ny
Har samlat på mig för många kort



Traskade hem till Jonna i regnet
Lyssnade på Fascination med Alphabeat
Älskar den låten
Som ett litet lyckopiller
Blir bara oförklarligt glad



Vi snackar massa gojja
Om The One
Eller i verkliga livet kan man väl vara ärlig och säga Ones

Vår slutsats blev att hon gillar exotiska killar
Jag vill ha den typiska "Svennekillen"
Du vet;
Rågblont hår (du vet oidentifierbar hårfärg)
Rätt lång (180+)
Inte spinkig, älskar att känna mig liten (hallå, en man inte en pojke?)
Stora händer (har rätt små själv, mysigt när man kan ha killens händer som "vantar")
Inte allt för vältränad (inga grekiska Gudar för min del, vill inte kunna kalla min kille för "V", du vet v-formad överkropp)
Men tro för gudarna inte att jag gillar... killar som väger lite för mycket (guppiga magar är inte min grej)
Han ska vara bredare än mig (kramas man ska man inte se mig om man ser hans rygg, jag menar verkligen inte se mig)
Robust (men lite pojkig på nåt vis)

Typ Alexander Ludvig (vet att han är -92:a!)


Fast jag tror ändå den största skillnaden är att jag vill ha trygghet
När jag är med en kille vill jag känna mig trygg
Känns det som om jag är den "skyddande" då är det illa
Vet inte vart det kommer ifrån
Fast att känna mig skyddad och helt... du vet världen når mig inte?
Jonna är inte lika försiktig som mig



Måste bara informera om att det har varit PISS väder hela dagen
Känns som om man har fastnat i en årstid som är mörk
Och kall
Och blåsig
Och regnig
Och rå
Och ruggig
Kan det vara den svenska hösten?
Låter inte helt omöjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0