"Vill höra din åsikt"

Jag har haft världens bästa dag
Vaknar och är pigg
Går till skolan och får tillbaka två provresultat och blir väligt glad
Kommer hem och håller min positivaanda uppe

Sen äter vi
"Sarah, kan inte du titta på tavlorna och säga hur du tycker att dem ska sitta?"
Mamma i ett nötskal
Hon tycker att jag har känsla för färg och form

Så jag kollar på hur vi ska hänga upp tavlorna
Jag försöker förvandla en liten skit vägg till en plats för fyra relativt stora foton
På mig och mina tre systrar när vi var 1,5 år

Hjärnan jobbar för högtryck
Så kommer jag på en brilliant idé
Mamma blev rikgit nöjd
Daniel verkade godta den
Får vi se om det blir så
I sånna fall ska jag lägga upp en bild på det
(Om det blir fint så klart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0