Wii ålder: 31

Har bara känt mig allmänt seg
Som att gå i slime
En sengångare

Måste bara gnälla lite
Har ont i halsen
En blåsa på tungan
Och ont i huvudet
Är det lustig om jag blir chinkig? (vet inte hur det stavas)

Skulle åka med systern till Öland
Hittar inte mitt pass
Då har jag självklart glömt det i skolan
Så korkat

Sen spelar vi wii
Jag blir underviktig
Min gubbe får överdrivet stort huvud
Ser ut som en Bratzdocka

Jag gör nåt balans test
Min WiiFit ålder blir 31
13 år äldre än vad jag är!
Kom igen
Jag är otränad
Men 31?
Varför inte 29?
...30...?

Så bara för att det inte ska bli 100% gnäll från min sida;
Farmors 75 årskalas
Det var i sensomras
Himla kul
Träffa massa släkt
Va på perfekt humör
Ibland är det faktiskt skönt att bara ha 50+ runt sig
Känner sig ovis
På ett bra sätt

Jag och Liza (min syster) tog massa kort
Här kommer en liten del av dem










Min syster (okej, taskig bild, men     Pappas kusin, så himla... Ja? Haha
den är rolig)

Det hela kan väl avrundas med att berätta att Kristian alias pappas kusin
Somnade i knät på min syster
Han hade tydligen varit på scotläger
Vet inte vad dem gör där
Inte sover?

Samanfattningsvis kan jag väl bjuda på en inte allt för vacker bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0