Eftersom...

att jag borde plugga
att jag borde städa
att jag borde vika tvätt
att jag borde vattna blommorna
att jag borde störa Martin

Skriver jag här istället
För min egen
Och alla andras skull
För imorgon har jag faktiskt ledigt
Och då blir det en plugg dag
Kul
Eller inte
Fast det känns som att den plugg dag sitter ganska fint
Funderar på om jag ska cykla och sola sen med
Vill vara brun till balen och studenten
Plus att jag måste boka tid för ögonbrynsplockning
Helt insane
Och så kostar håruppsättningen 1000
Och jag har tänkt att jag ska ringa en annan salong och fråga
Men det har jag ju inte "hunnit"
Snarare orkat

Fast idag var det i alla fall en sväng till handelsträdgården
Ligger typ i förlösa (?)
Tog lite kort (!)
Hör inte till vanligheterna










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0