Grattis

Okej
Han kommer säkert inte läsa det förrän om typ fem år
Om han inte kommer upp när jag skriver det så klart
Fast det får jag väl ta

Grattis lilal Martin
20
Det är faktiskt ganska gammalt
Förlåt alla som har en betydligt högre ålder och anser sig vara påhoppade av detta uttalande
Det är inte min mening
Men eftersom att jag är så ung och ovetande så fattar inte jag att man är ung när man är 20
För jag tycker det är gammalt
Min favorit ålder
Enda sedan jag var typ superliten
Jag vill alltid vara stora syster och vara 20
Alltså när man lekte typ mamma-pappa-barn
Och när man lekte med Barbie dockor var det alltid samma visa
Alltid typ 20
Aldrig äldre
Och inte yngre heller för den delen
Eller jo kanske sådär 18
Men inte yngre än det

Men nu kommer han

Kommentarer
Postat av: Martin <3

Tack så mycket gumman <3

2010-04-11 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0