Härligt

Jag är ju härligt aktiv här ju
Ungefär lika aktiv som jag var på gympan
För som mamma sa
Jag är lite som prinsessan Viktoria
Stavas hon ens så?
Sak samma
Att jag är präktig
Och tar mig själv på för stort allvar
Fast...
Nej ^^

Och idag var jag på Media Markt
Då tänkte jag på vissa saker
Eftersom Martin skulle leta efter nån mottagare för trådlöstnätverk
Hoppade jag iväg på egna äventyr
Och hamnade hus musmattorna
Där det fanns tre mattor med mer eller mindre avklädda tjejer på
Det bryr jag mig inte om
Men ska det finnas avklädda tjejer
Ska det finnas avklädda killar

För det är falskt att killar har mer sexlust än tjejer
Generellt alltså, klart det är individuellt
Fast man får inpräntat i sig att man inte ska vara sexfixerad
Man ska inte vara kåt
Men nu slår jag slag i sak
Tjejer är kåta
Ohhh vad vi är kåta
Fast det syns inte lika bra som det syns på killar
Och vi är ruskigt bra på att dölja det
Så säger någon kille att han behöver få uträtta sina behov
Varsågod tjejer
Ta för er när han är för trött
"Jag behöver bara uträtta mina behov"
Puckla på honom tills han inte orkar mer :D

Men nu borde jag skriva fysikrapport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0