Are we meant to be?

Eftersom att jag har ont i magen låter jag den lugna ner sig
Och då tittar jag på MVT
Det är inte alls kul
Eller musiken är väl helt okej
Men att det hela tiden ska rulla

Dreamlover
Breakups
Is it love

Du vet?
När man smsar in sitt namn och den man är kär i
Som man ville göra när man var 13
Det jag inte förstår är att folk vill lägga pengar på det
Okej
Det finns en hel del 13 åringar
Men att det ska finnas tillräckligt många
För det rullar hela jävla morgonen

Josefins drömkille heter Björn
Morgans heter Sandra
Jennas heter Gjörd
Helenas heter Luke
Niklas heter Carin
Josefins heter Max
Marcus heter Elin
Christinas heter Nicholas
Angelicas heter Christian
Camillas ehter Anders
Josefines heter Torbjörn
(Verkar som att Josefine ska vara ihop med någon Björn)

Tycker bara det är så fult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0