Cars

Tittade precis på Bilar med Elvira
Hon är sjuk så det blir tecknat för mig hela förmiddagen
Hon är jättegullig när hon är sjuk
Kankse inte igår när hon spydde
Men idag är hon söt
Hon är så mysig
Pratar massor och är lugn

Hur som helst blev jag kär
I Ferrari bilarna i Cars
Och så kollar jag på hur de ser ut på riktigt
För jag är inte den som vet hur alla bilar ser ut
Måste kolla
Men den var jättefin
Så blir jag rik kommer jag ha en Ferrar 599 GTB
Och om man nu är som mig
Och inte har en aning om vilken Ferrari det är



Jag är nog lite killig när det gäller bilar i allafall
För tjejer ska (enligt undersökningar) ha små bilar
Jag vill ha stora
Men massor med finesser
Det ska vara spännande att åka i den första gångerna
Typ
- Vad händer om jag trycker på den knappen?
- Vad händer om jag drar i den spaken?
- Hur fungerar den här radion?

Kommentarer
Postat av: Jonna-Ponna-Banan

själv har jag problem med att trycka ur mig ens den minsta gnista intresse för bilar. Som att ha förstoppning typ. Vill, men det går inte. Kanske förändras när jag börjar köra upp:P

2010-08-27 @ 17:41:05
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0