Hotellrums freak är vi allihopa

Det är något med människor
Och att kunna spendera enorma summor där man ska sova
För att det ska vara så fint
Fast egentilgen spelar det ingen roll
För man sover oftast barar på rummet
Och då ser man inte
Eller hur?

Fast jag tillhör den skaran
Som, om jag hade pengar, skulle lägga pengar på det
Och bilar och allt möjligt, men det får man ta någon annan gång
För jag blir helt lyrisk så fort jag ser ett fint hotell
Jag tänker att "där ska jag bo"








Utsikt över Colosseum, det är ganska maffigt


Och eftersom att jag är en van filmare av toaletter
(Jag hade en vana att filma våra hotellrum när jag var liten
Jag la alltid ner mest tid på toaletten
För att den antingen såg förjävlig ut
Eller var bedårande
Hur nu en toalett kan vara det egentligen
Man skiter ju bara på den)
Måste jag lägga upp en bild på en sådan också


Kommentarer
Postat av: Vonskareng

Åå älskar att bo på hotell. Typ det bästa med att resa ju :) väldigt fina bilder!



Och juste, ja, Robin Hood var väldigt bra. Blodig och så hehe, men spännande :)

2010-08-18 @ 11:36:36
URL: http://Www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0