JAG KOM IN

Jag är hemma
Men jag kom in i alla fall
Det känns bra

Så vad har hänt på sista tiden?

Jag var på begravning för ett par dagar sedan
Det var inte alls kul
Fy fan
Kändes som att jag skulle gå sönder
Fick anfall inne i kyrkan när dem bra ut kistan
Så där att man gråter så det låter
Lyckades hålla det tillbaka
Helt hemskt det som hände
Jag kommer alltid minnas dig Cristian
Hur länge jag än kommer leva


Jag har aldrig kommit någon så nära på så kort tid...

Livet rullar på
Och eftersom att jag är en hjärndöd bimbo som tror att alla bryr sig
Om vad jag har på mig och vad jag lyssnar på för musik
(För dig som är hjärndöd och inte ser ironin så meddelar jag följade:
Jag är oseriös
Skriver mest för egen del
Tror inte någon annan bryr sig speciellt mycket)
Och då måste jag passa på att lägga upp något... en fin och en go'




Gillar beatet
Vill skaka rumpan på nån nattklubb
Är medveten om att jag kommer vilja slå huvudet i väggen efter ett par veckor med den
Lite tjatig



Den är så skön
Hörde den första gången på MTV
Hatade den de första två minutrarna
Sen gillade jag den
Den påminner om...
Att man ska värdesätta livet
Inte ta något förgivet
För tro mig, det gör man jättelätt
Och det ångrar man djupt när det är för sent...

Och eftersom att jag har problem med att sluta när jag borde
Så kan jag omöjligt nöja mig med det
Så här kommer en till
Som jag i och för sig har tjatat ut
Men va fan
Gillar videon




Så vad har hänt mer?
Jag har fått ett snille att jag ska till Riga med Martin
I Januari, precis efter års dagen
Liza tyckte att det var en dum idé
I och för sig tror jag inte att det är det själv
Känns som att vi kan vara ihop hur läänge som helst


Och igår var vi på kräftskiva
Det var kul
Första gången jag träffade Martins kompisar
På riktigt så där länge
Jag var givetvis nervös
Men jag blir nervös när jag ska gå till simhallen
Och jag badar inte ens (klorallergi)

Men nu blir det väl att dra sig till duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0