Stressmage

Inte de sociala i alla fall

Min mage är helt urballad
Har ont varje morgon
Så fort jag äter frukost måste man gå på toan
Skitjobbigt

Eftersom att jag vet med mig att jag har prestations ångest
Tror jag att det är stress
Så nu måste jag börja träna
Gå i skolan så att jag kan lugna ner min ångest
Äta nyttigare
(JAG SKA INTE ÄTA FIBER!!!!)
Och inte fet mat
Dessutom ska jag börja äta vi bestämda tider
Känns som om jag ska banta
Så nu blir det att skaffa sig en mat-och-sov-klocka



Evelina är dessutom ett fan av Bamse
Om någon ville veta
Känns lite kul eftersom att hon också blir helt tagen när hon ser... gissa
Motorcyklar och traktorer

Men skulle det nu vara så att det funkar för mig att lägga om kosten
Då blir jag mer än nöjd
Fast jag vet någon som kommer få krupp på att jag ska vara nyttig
Jag tror han vet vem han är


Men känner du igen dina symtom på stressmage
Här har du en liten fin länk
Netdoktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0