Tatuera in ett namn?

Jag får ju erkänna att jag är den där realisten
Som även om jag gifter mig måste tvinga mig att tänka att det kan vara över en dag
Tro inte att jag tycker det är kul att tänka det
Men jag gör det för att vara beredd på det värsta

Så för mig, cyniska lilla människa
Är det helt ofattbart att tatuera in någons namn
Om det inte är ett syskon eller något sånt
För tänk själv att vara den nya
Och tvingas titta på den där jävla tatueringen var eviga dag?
Inte roligt
Verkligen inte roligt

Fast dubbel som jag är skulle jag inte ha något emot att någon tatuerade in mitt namn
Kanske inte efter en vecka
Men om man har varit ihop ett tag
Det skulle vara mysigt
"Nu har jag verkligen stämplat honom för livet"
Okej, man kan ta bort dem
Men det är kostsamt och smärtfullt

Skulle jag nu tatuera in ett namn, det blir ju Martins då
Skulle det nog se ut... hmmm
Få leta fram någon text som duger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0