Tillbaka på fötterna

Efter en dag i soffan
(Outlidlig mensvärk som satte klorna i mig)
Så är jag tillbaka på benen
Och sitter på landet
Alltså i Söderåkra

Va på ungdomsmottagningen idag
Fattde inte först om de verkligen hade öppet
Så tänkte gå
Men min snålhet gjorde att jag satt kvar
Vill inte bli debatterad för att jag inte kom
Och tur var dem
För dem kom
Och allt var frid och fröjd
Och nu har man en års förbrukning av p-piller

Åt lunch från pasta vagnen
Måste rekommendera det
Prisvärt
Gott
Väldigt gott faktiskt
Och man blir riktigt mätt
Håller sig dessutom bättre än Mc Donalds
Då blir man spy mätt
Och sen är man hungrig igen
Icke roligt


Kommentarer
Postat av: TRALLABELLE

Alltsa... mja... jag skulle saker tycka att han ar snygg i verkligheten... men han funkar inte for mig pa kort bara xD Jag ar hemma sondag!!! :)

2010-08-19 @ 17:57:08
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: TRALLABELLE

hahahahah xD precis under det du skrivit om mcdonalds har en chili mcfeast deluxe reklam dykt upp xD

2010-08-19 @ 18:11:57
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0