Ultimata tatueringen

Eftersom att alla håller på med kinatecken hela tiden
Så kan man väl bara tatuera in lite kludd
Stilen tycker i alla fall att det står Martin
Så då är jag nöjd



Egentligen skulle jag inte vilja ha den där
Men om man sätter den i svanket
Då kan man inte få epiduralbedövning (ryggmärgbedövning)
För det kan komma in färg i ryggmärgen
Och det är icke bra
Och eftersom att jag är HATAR  när det gör ont
Är jag inte jättepepp på att föda utan bedövning
Och ha ett ärr efter ett eventuellt kejsarsnitt är inte lockande

(Tro inte att jag kommer gå och bli tjock imorgon
Har inga planer på att få barn
Tror jag inte någon annan har heller)


Men okej
Skulle jag göra en tatuering på riktigt
Då skulle den se ut så här
Mer troligt i alla fall
Men jag kommer aldrig göra någon tatuering
Man kan bli allergisk mot färgen
Och känner inget speciellt behov av det



Kankse inte riktigt så
Men något i stil med det
Men nu va det mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0