Gamla tiders förälskelser, idags kärlek

Nu satt jag här och tänkte
På tiden när jag DREGLADE (ja, med stora bokstäver) över kändisar
Va liten man var
Jag var i alla fall duper liten
Som en liten ugne
Fast det är jag glad över nu
Att jag inte kastade mig in i killvärlden för tidigt
Tänk om jag hade tvingats bli äldre tre år tidigare?
Okej, jag hade väl varit mer mogen nu
Men mina barn år va bra
Killar ska man vara utan så länge man kan
Dem är som en drog
Tar man en dos
Då är du fast

Och får du en dos av din älskling
Då är du FAST
(Även om jag som många andra inte visar det
Vilket jag fått reda på i efterhand var misslyckat för han märkte det på mig
Att jag var intresserad alltså
Fast han sa inget
För han visste att jag skulle sprungit då
Och nu har vi snart varit tillsammans 8 månader
Fattar noll
Men känns för bra för att vara sant
Men det är det)

Hur som helst hette min älskling
Hugh Jackman
Min första crush
Han var het
... och lika gammal som mamma
Och eftersom att alla bilder jag hade tagit hem innan visade sig vara i bajsig kvalitet
Får jag hämta hem en som är lite bättre


Hittade ingen bättre, men vet man vem han är kan man koppla

Sen va jag kär i en rad andra sminkadepugnråttor
Christian Bale (Batman, det ska man veta)
Zac Efron (vem har inte varit kär i honom)
Ed Speleers (Eragon, jag skäms)

Men den tiden är över
Tack och lov
När jag lämnade den var jag redo att slippa dem
Och idag är man ihop med en sockertopp
Och för att jag inte ska bli någon som sitter och skriver hur
BÄST I HELA VÄRLDEN MIN KILLE ÄR
Lägger jag ner det nu
För jag blir väldigt lätt sån
Och det är inte underhållande

Men nu blir det att gå och lägga sig
Eller i alla fall stänga av datorn

Kommentarer
Postat av: TRALLABELLE

jag har inte varit kar i zac efron :P

2010-08-19 @ 13:36:28
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0